Bilde av Stig Morten Nygård
Stig Morten Nygård Daglig leder smn@hagland.com 52 70 12 99 911 88 660
Line Våge Håvardsen Assisterende daglig leder / Statsautorisert regnskapsfører lvh@hagland.com 52 70 12 73 908 69 105
Besøksadresse Smedasundet 97B 5525 Haugesund
Postadresse Postboks 98     5501 Haugesund
Åpningstider Man-fre: 08-16
Kontakt oss - vi svarer deg raskt
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Systemleveranse og brukerstøtte PowerOfficeGO

Vår brede erfaring med produksjon av regnskap og lønn, har gitt oss betydelig kompetanse også når det gjelder teknologi. Vi hjelper deg med komplett systemleveranse og brukerstøtte knyttet til bruk av det skybaserte regnskapssystemet PowerOfficeGO. Tilbudet gjelder også for deg som ikke er regnskapskunde hos oss.

Implementering av regnskapssystemet PowerOfficeGO

Vi bistår med oppsett av PowerOfficeGO for din bedrift, enten du har en nyoppstartet virksomhet, eller skal bytte fra et annet regnskapssystem. Våre velprøvde prosesser knyttet til etablering og konvertering, sørger for forutsigbarhet og kvalitet.

  • Oppsett av klient, innstillinger, brukertilgang
  • Direkteintegrasjon mot din bank
  • Import av kontoplan
  • Import av inngående saldo
  • Import av kunder, leverandører og åpne poster
  • Klargjøre for fakturering, inkludert produktoppsett
  • EHF-mottak, fakturamottaksadresse, godkjenningsflyt
  • Oppsett av moduler for lønn, reiseregninger, timeregistrering, ferie & fravær
  • Etablere automatiserte rutiner for påminnelser, purring og inkasso
  • Budsjettering og rapportering
  • Oppsett av integrasjoner
  • Utvikling av importverktøy
  • Prosessforbedringer

Faglig og teknisk brukerstøtte

Som bruker av PowerOfficeGO hos Hagland Finans tilbyr vi grunnleggende kurs for å komme i gang, og brukerstøtte, både når det gjelder faglige og tekniske spørsmål. I PowerOfficeGO er det mange som ønsker å gjøre en del selv, og da er det viktig å ha tilgang på hjelp ved behov.

  • Kurstilbud tilpasset din bedrift
  • Faglig brukerstøtte – eksempelvis «hvordan fører jeg denne?»
  • Teknisk brukerstøtte – eksempelvis «hvordan autoriserer jeg betalinger?»
  • Supportavtale med fastpris

Vil du vite mer om systemleveranse og brukerstøtte?

Aktuelle tjenester(Påkrevd)
Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.