Rapportering
Å benytte seg av et system for elektronisk rapportering vil automatisere rutinene og prosessene i din bedrift knyttet til rapportering, og vil videre kunne føre til at din bedrift opplever økt effektivitet.
Elektronisk rapportering for god styring
Gode rapporter er en nødvendighet for god styring av ditt selskaps økonomi. Vi tilbyr rapporteringsløsning på web som gir deg som kunde en unik mulighet til å skreddersy de rapportene du har behov for, og enkelt dele disse med andre kollegaer gjennom rapportbiblioteket på web.
Rapportene gir deg tilgang til relevante data i sanntid, hvor du ved hjelp av ulike støttefunksjoner kan utforske disse i dybden. For eksempel, kan det foretas drilldown-funksjoner for å se bakenforliggende transaksjonsdetaljer, med bilagsvisning ved elektronisk dokumenthåndtering. På denne måten er det enkelt å få oversikt og detaljert kunnskap om dine data.
Det er også mulig å integrere rapporteringsløsningen fra OneStop Reporting med Excel, slik at du kan utnytte en kombinasjon av all funksjonalitet i rapporteringsløsningen til OneStop Reporting med all Excel-funksjonalitet.
Har du spørsmål knyttet til rapportering?
Dersom du har spørsmål eller trenger hjelp med løsninger for rapportering – ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon.
Våre løsningstjenester
I tillegg til at vi kan rådgi deg innen hvilket rapporteringssystem som vil være passende for din virksomhet, tilbyr vi også en rekke andre elektroniske løsninger som kan være aktuelle for deg og din bedrift.
Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon, eller se elektroniske løsninger for en komplett oversikt over hvilke tjenester vi kan hjelpe deg med løsninger for.